Bad, bad, really, really bad…

Idag är det Fredag! Och “Litterära Hörnan”!!!

Men just idag blir det ingen bok   -   jag lider av dåliga förbindelser…  Befinner mig på en vacker ö med underbara ängar (nä, jag är inte i Ängland…) där det lyser av vackra orkidéer och andra, för mig onamnade, blommor. Ön har dock satsat mer på blomsterverk än på nätverk, om man säger så…

Hade lite funderingar på att lägga in några vackra bilder för att visa öns skönhet, men det blev inte förbindelserna bättre av…  Å andra sidan verkar inte datorns minnesläsare fungera heller, så…

…So turn them on… those sad songs…  Elton John i en uppiggande ”Sad song” från 1984   -   året som var den framtid George Orwell skrev om i boken ”1984”, utgiven 1948. Den är nästan obehagligt läsvärd!!!  Så blev det några bokrader i alla fall. Nu till Sir Elton: http://www.youtube.com/watch?v=X23v5_K7cXk   

Go’ freda’!!!

Haj å Goodbaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0